poniedziałek, 13 czerwca 2016

Na początek...

Witajcie!
  Jestem strasznie beznadziejna w pisaniu wpisów powitalnych, wybaczcie. Dzisiaj może trochę przynudzania, a w następnym poście będzie ciekawiej, obiecuję, Może zamiast bezsensownie przynudzać napiszę to, co mam w planach :).


Jestem Mistery- po angielsku tajemnica, a skoro chcę być anonimowa, stwierdziłam, że będzie idealnie pasować. Interesuję się językami obcymi ( czyt. angielski ). Dużo czytam, takie hobby.
Jedną z rzeczy, które sprawiają, że moje życie jest piękne jest muzyka. Słucham wielu gatunków, aczkolwiek jest to raczej rock, metal, grunge i ich podgatunki. Moje 3 ulubione zespoły to: Nickelback, Green Day oraz My Chemical Romance. Inni wkie ykonawcy, których twórczość jest według mnie świetna to: Metallica, Led Zeppelin, Iron Maiden, Black Sabbath, Evanescence, Deep Purple, Coma, Luxtorpeda, Pink Floyd, Imagine Dragons, Fall Out Boy, Scorpions, OneRepublic, Linkin Park oraz długo, długo by wymieniać. Powiedzmy, że można nazwać mnie sportowcem. Od już ponad 4 lat trenuje karate, jeżdżę na rolkach, ostatnio zaczęłam także przemierzać świat na fiszce i gram też często w kosza, siatkówkę oraz inne tego typu gry, Zdarza mi się także coś narysować. Moim wielkim marzeniem jest zwiedzenie Londynu i ogólnie całej Wielkiej Brytanii, gdyż fascynuje mnie to miejsce.


Na blogu będą pojawiać się recenzje książek, muzyka, którą polecam, zdjęcia, może jakieś opowiadanie ;) i że tak powiem WSZYSTKO.

Mam nadzieję, że nie zanudziliście się na śmierć

Pozdrawiam Was serdecznie,
~Mystery xxx

1 komentarz: