wtorek, 14 czerwca 2016

Recenzja - ,,Wodospady Cienia Urodzona o północ''



Witajcie!
 Dzisiaj będzie pierwsza recenzja na tym blogu. Mam nadzieję, że nie wyjdzie tak źle - nigdy nie robiłam recenzji . 


Tytuł: Urodzona o północy

Seria: Wodospady Cienia

Autorka: C.C.Hunter

Liczba stron: 365

Cena: 34,90 zł

Okładka: miękka 

Wydawnictwo: Feeria young







Życie Kylie Galen nie jest łatwe. Umiera jej ukochana babcia, rzuca ją chłopak, jej rodzice się rozwodzą, a w dodatku ciągle widuje dziwną postać, której nikt poza zdaje się nie zauważać. Jedna nieodpowiednia impreza z nieodpowiednimi ludźmi zmienia jej życie na zawsze. Matka wysyła ją na obóz dla trudnej młodzieży do Wodospadów Cienia, Jej współobozowicze nie są jednak po prostu ,,trudni"...
  Kylie nie wierzy, że jej życie jest wśród tych dziwolągów. Oni twierdzą jednak, że jest jedną z nich. Kim dokładnie? Tego nie wie nikt...
 W dodatku w życiu Kylie pojawiają się Derek i Lucas. Są bardzo różni, ale obaj zajmują znaczące miejsce w jej sercu.

 Tą książkę, jak i całą serię, dosłownie się pożera. Nie mogłam się oderwać! Ogólnie jest to jedna z moich ulubionych powieści. Została napisana bardzo ciekawie, Gdy ją skończyłam, byłam bardzo ciekawa dalszego rozwoju wydarzeń, więc od razu sięgnęłam po kolejny top. Wydaje mi się, że jest raczej do trochę starszej młodzieży, aczkolwiek młodsze osoby także mogą ją przeczytać ( myślę, że takie 13+ ) . Pojawia się w niej dużo dosyć kontrowersyjnych wątków. 

Jeżeli macie dylemat czy przeczytać Urodzoną o północy zdecydowanie polecam. Szczególnie jeżeli lubicie istoty nadnaturalne, takie jak wampiry, wilkołaki, elfy. 

Mam nadzieję, ze recenzja nie wyszła tak źle,
Pozdrawiam Was Serdecznie!
Mystery xxx

PS Mam zamiar zrobić recenzję całej serii Wodospady Cienia, ale następną książką, o której napiszę będzie Girl Online :)


2 komentarze:

  1. Czytałam pierwszy tom i może nie jest to wybita książka, ale nie narzekam na zmarnowany czas, a wręcz mam nadzieję, że w przyszłości sięgnę po kontynuację, bo jestem ciekawa mimo wszystko jak to się rozwinie ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja bardzo fajna, zachęca do chwycenia za tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń